Välkommna =)

Visst är Ghazall duktig på att skriva? Born to be bloggare! haha. Som ni märkt från min privata blogg så skriver vi väldigt olika även om vi har samma åsikter. Ghazall skriver väldigt mycket från fakta där hon stödjer sina texter med olika källförteckning blandat med egna påståenden, argument, känslor, tankar, disskutioner och slutsatser.

Jag själv är en sån som skriver typ bara med hjärtat. Och då blir det ofta tankar, känslor och argument. Det är mycket sällan (aldrig) jag använder mig av källförteckning även de gångerna jag använder mig av fakta. Sanningen är att jag är väldigt dålig på att stödja mina inlägg när de innehåller fakta och det är mitt fel. Men oftast när jag skriver så är det saker som redan finns lagrade i mitt huvvud som jag läst i böcker, tidningar eller som jag lärt mig i skolan så jag vet inte riktigt hur jag ska backa bak tiden och ta fram källförteckning på det. Men det måste jag nog börja göra i och med att min text då blir mer äkta och säker.

Men jag måste ge creed till Ghazall som är en riktig skrivare och som verkligen vet hur man fångar upp sina läsare. Ni ökar ju. Snart går ni om min privata blogg också haha.

Ville hur som helst bara förklara detta i ett onödigt inlägg! Och sedan vill jag ju även säga välkommna hit och välkommna åter. =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0